כמה כסף מחכה לך בפנים?!
הערכה מקצועית - חינם!
פופאפ מעוצב

מנהלי עמותות ומתרימים מדווחים:
השתתפתי ב'קוד ניהול' וזה עבד כמו קסם. קיבלתי 800 אלף שקל בבת אחת.

הכירו את קוד הניהול - שפותח לכם גישה לכסף הגדול!

די לגייס! מספיק לשנורר! חלאס להתרים!
עוברים למצב ניהול!


" פיתוח משאבים - כי ככה באמת מגייסים " זאב פרץ. מנכ"ל המגמה האקדמית אונו.

לעבור למצב ניהול?

01
היי, השתכנעתי. אני עובר למצב ניהול. מה הקוד מנהל?!
סדנת ניהול ופיתוח משאבים - זה הקוד!
במסלול מוכח המרכז את כל עולמות הידע העדכניים בתחומי ניהול ופיתוח המשאבים, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה, שיווק וניהול מוצר - תקנה לך את קוד הניהול.
זה הקוד שבסדרה פשוטה של פעולות ותהליך חשיבתי סדור - יאפשר לך לפתוח את הכספת, ולספור את הכסף.
על הדרך תוכל להנות מהערכה והתלכדות ציבורית ותמיכה בפעילות הברוכה שלך. פשוט תהפוך למנהל משאבים!
01
02
מנהל משאבים זה עוד שם יפה לשנורר?!…
זהו שלא.
ולא שאנחנו מזלזלים…
כמובן שכל מלאכי ושרפי מעלה אינם עומדים במחיצת מי שמוכן לצעוד ולו פסיעה אחת למען הזולת.
אבל מי שמכיר יודע: כמה קושי, כמה סבל, וכמה תסכול חולפים על כל מתרים ממוצע. ולא תמיד המסירות נפש הזאת מביאה תוצאות!...
02
03
אז איך זה עובד על מצב ניהול?
אתה מפסיק לרוץ ולאלתר, מפסיק לחיות בחרדה מהמחר, ומסוף החודש ומטלפון של הבנק.
ומתמקד - בחסד שאתה רוצה ויודע לעשות,
בשגשוג של הקהילה או המוסד שלך

ומנהל - בצורה יזומה ומושכלת את פיתוח המשאבים שיאפשר את ההתפתחות של המוסד שלך.
03
04
תכל'ס מאיפה הכסף הגדול?!
עכשיו הוא כבר יכול לבוא. עד עכשיו במקום לעבוד עליו, עבדת על לשרוד. מעכשיו אתה לא מחכה, אתה מוביל מראש את המהלכים הנכונים,
אתה יודע ליזום את הפעולות ולייצר את המוצרים הנכונים,
ומתנהל בצמוד לאקסל ריאלי וצמוד יעדים, ועם אסטרטגיה נכונה לכל מהלך.
04
05
ממש לגייס כמו מלך!
בדיוק!
בין אם מדובר בקמפיין שאתה מפעיל, מהלך ציבורי, או טלפון שאתה עושה לאחד התורמים שלך:
אתה תמיד תהיה בעוצמה ובתחושה של מנהל הלוטו כשהוא מבשר לזוכה הנרגש על הזכיה בפיס…
ואגב, זה בדיוק גם תהיה החוויה של הציבור מולך.
05
06
איך זה קורה?!
הקוד בראש!
תתחיל לחשוב בגדול, להכיר את כללי המשחק, ולהתנהל כמו מקצוען על המגרש -
ועולם מרתק של אפשרויות חובקות עולם - יפתח בפניך!
06

למה צריך את הקוד?!

כי ככה זה נראה בלי:

סך הכול רצית להרים את הקהילה שלך, להגשים את השאיפה שלך,

אבל בסוף –

מצאת את עצמך מקשקש בקופת צדקה ב'ויברך דוד', או פורט שטר של עשרים – לחצאי שקלים?

אתה מגלה את עצמך מידפק על דלתות, מרגיש טרדן ונודניק, פתאום אתה כבר לא בטוח שאתה בנוי לזה!

אתה חש לפתע איך כל האנרגיה בורחת מבין גלגלי החזון והעשיה שלך…

זה לא קורה רק לך.

זה קורה לכל מי שחסר נסיון וידע באסטרטגיית גיוס משאבים. כלומר, הרוב המוחלט של הגבאים ומנהלי העמותות נשענים באופן מוחלט על אנשי אסטרטגיה וקמפיינרים. לכן רק הנסיון לברר היתכנות קמפיין או דינר – עולה הון! התוצאה היא שהגבאי תמיד נשאר לבד בתמונה.

הנה דוגמא ששיתף אותנו אחד המשתתפים – עלות קמפיין לכיסוי מערכת המיזוג החדשה שנרכשה לבית הכנסת שלו, עלתה יותר מכל ההוצאות כולם גם יחד. מה שהותיר אותו עם חובות, עוד ידיד שהעביר אותו לרשימת דחיה אחרי נסיונות התרמה עיקשים, והרבה כאבי לב. ברור שככה אי אפשר להתקדם!

להמשיך לאסוף כסף? להידפק על דלתות נדיבי עם ולקוות שהשכר יהיה שווה את הטירחה והבזיונות?

ממש לא! פשוט תפעילו קמפיין!

זהו בדיוק – שלא לוחצים. תתרגלו, כבר לא צריך ללחוץ ולנדנד. יש קוד – שפותח הכול!

עם הידע שתרכשו – תלמדו להפעיל קמפיין שיניע לפעולה את הציבור שלכם, שיפעל לצידכם, עם אותו חיבור ולהט בדיוק כמוכם. תגלו שאתם דוהרים קדימה ומגייסים משאבים במהירות שיא!

אתה פועל למען הציבור נכון?

אז שהציבור ישלם!  איפה הבעיה. אה, שהציבור לא בדיוק בעניין… בשביל זה אתם כאן!

הכשרה אסטרטגית ולמידה של קודי ההפעלה האנושית – תהפוך גם אתכם למובילי קהל עוצמתיים!

כמי שחי את הקהילה והארגון שלך יום יום, תוכל לזהות את ההזדמנויות הנכונות, תדע להמיר כל הוצאה להכנסה, ותוכל להפעיל קמפיין בעצמך, או לייצר אותו בעלות הנמוכה ביותר.

כשאתם האסטרטגים של הקהילה – זאת מפלצת גיוס כספים העוצמתית ביותר שיש!

הקוד הבטוח להצלחה!

יוזמה ברוכה ומשלימה שהתארגנה על ידי קבוצת גבאי בתי כנסת ומנהלי קהילות במטרה להעצים ולהוות מכפיל כוח לגבאים ומנהלי קהילות. והפכה למאגר ידע מתעדכן בזמן אמת – שלא יסולא בפז! רק כאן תוכלו לקבל מידע וטיפים ששווים הון, שיתופים בזמן אמת של מנהלים וגבאים אחרים, ורק כך להכפיל את היכולת שלכם להצליח!

אז מה בקורס?

01
איך להתגבר על הניתוק של הציבור מהמטרה שלכם, ולחבר אותם ברמה הגבוהה ביותר עד להנעה לפעולה אקטיבית?
01
02
האם חייבים לחשוף את הפעילות האמיתית שלכם, בכדי לחבר את הקהל לנושא?
02
03
איך מגדירים את המטרה השיווקית בצורה הטובה ביותר?
03
04
כיצד מבססים מציאות שתומכת במטרה שלכם?
04
05
איך מזהים הזדמנויות 'לרכב על הגל' ולגייס הרבה כסף?
05
06
מה מניע אנשים לפעול בשבילכם? והאם אני יכול תמיד להתחבר למניעים של האנשים?
06
07
מה עושים כשאין לי קהילה מוגדרת, ואין לי דמות או מנהיגות מוגדרת. אני עדיין יכול להפעיל קמפיין?
07
08
איזה דברים אתם יכולים לדרוש מהציבור?
08
09
איך אפשר לדעת כמה כסף לבקש? וכיצד לזהות עד כמה הציבור 'חם' למטרה שלי?
09
10
איך יוצרים דינמיקה חברתית? ולמה היא טובה עבורנו?
10
11
כיצד אוכל לדעת מראש אם שווה לי לצאת לקמפיין?
11
12
כל זה. ועוד...
12

אוקיי, אבל למה דווקא אצלכם?!

קודם כל, תחפש מישהו אחר שמציע את הדבר המטורף הזה, ותחזור לעדכן..

חזרת?! מצוין.

אז עכשיו אתה יודע שהדבר האחרון שאסטרטג רוצה, זה לחשוף לך איך הוא יוצר את התהליך אצלך בקהילה. אנחנו לא חוששים. מנהלי הקופות הגדולות שעובדים איתנו, וכל מי שבאמת יכול ומסוגל לעמוד בכך, ימשיך לשלם על הליווי האסטרטגי המקצועי שלנו…

אז אין סיבה שלא נעשה את השליחות שלנו, ונשתף בידע שצברנו אחרי עשור בעולומות האסטרטגיה ומאות מיליונים שגויסו בקמפיינים שהובלנו! אין סיבה שהידע הזה לא יסייע בינתיים לעוסקים במצווה להגביר חיילים לתורה! ואם תגלה כשורים ותהפוך לכוכב עולה בתחום האסטרטגיה?! שיהיה לך לבריאות! אנו מאמינים באמונה שלמה שאין איש נוגע במוכן לחבירו, ונשמח תמיד לשתף פעולה 😁.

המעטפת שלנו:

פורום מנהלי הקהילות – שנועד להכווין, להעניק טיפים ולסייע למנהלים בסוגיות האסטרטגיה וניהול קמפיינים. 

כוחא דציבורא – מיזם שנועד לרתום את היכולות התקשורתיות והציבוריות של הפורום – לטובת קידום ופתרונות מול גורמים פוליטיים, מייצגי ציבור, פקידות גבוהה או קרנות ממשלתיות ואחרות. 

טובי העיר – מעת לעת מתקיימים דיונים ציבוריים בשידור חי עם אסטרטגים, פוליטקאים, מנהלים ומומחים מובילים במגזר, המשתפים ידע ופתרונות לשאלות מעולמם של מנהלי עמותות וקהילות 

אני חייב את הקוד...!

הצביעו והשפיעו!

השיטה המוכחת למנהלי עמותות וקהילות שתגייס לכם מיליונים – קל!
השיטה המוכחת למנהלי עמותות וקהילות שתגייס לכם מיליונים – קל!

קורס אסטרטגיה ותקשורת:
להעיז. להוביל. לנצח!

גלול למטה לצפייה בפרטי הקורס

מפגש מס' 1
מפגש 1: אסטרטגיה - מבוא והתמקדות במהות ותועלת

* הצגה של המונח "אסטרטגיה" והקשר לעסקים
* חשיבה על התועלת הארגונית והאישית של אסטרטגיה
מפגש מס' 1
מפגש מס' 2
מפגש 2: חשיבה אסטרטגית מתקדמת
* לחשוב ללא מגבלות - שחרור הדמיון והיצירתיות
* הבחנה בין אסטרטגיה לטקטיקה והשלטון בהן
* חשיבת מאקרו ומיקרו
* חשיבה מאקרו - תכנון אסטרטגי לטווח ארוך
* חשיבת מיקרו - ניהול פרטי והטמעת אסטרטגיה בפעולה יומיומית
*בניית תכנית סדורה בהתאם למשנה פרועה
*התמודדות עם מגבלות ומעקמות במסגרת התכנון האסטרטגי
מפגש מס' 2
מפגש מס' 3
מפגש 3: אסטרטגיה בפעולה - הקשר למוצר וליצירתיות
* בניית מוצר בהתאם לאסטרטגיה
* יצירת מוצר מחדש ויצירת מוצר חדירה
* יישום ואבחון - הדרך להצלחה בתכנון אסטרטגי
* יצירת מעקב מדיד למוצר או רעיון
* הבנת החשיבות של מדדי יוהרה ואמת
* אסטרטגיות לכוונה לתוצאה ואפשרויות תיקון במקרים של כישלון
* אלסטיות - התאמה תוך כדי תנועה
* האם הלקוחות יודעים מה הם רוצים?
* פרקטיקה ותרגול בחשיבה אסטרטגית
מפגש מס' 3
מפגש מס' 4
מפגש 4: חדירה למיינסטרים ויצירת דעת קהל

* יצירת דעת קהל - איך להבין את הצרכים והרצונים של הלקוח.
* שימוש במידע ובמחקר כדי לשדרג את הכישורים האסטרטגיים
* הפקת ערך - יצירת מוצר או שירות שמספקים ערך מוסף
* שיטות להפצת הערך והצטרפות לקהל רחב
מפגש מס' 4
מפגש מס' 5
מפגש 5: אתגרים וסיום - התמודדות עם מציאת עוצמה בשלבים
סיום הקורס וסיכום
* התמודדות עם אתגרים
* צבירת עוצמה בשלבים
* הפקת מדדים למעקב אחרי הצלחת האסטרטגיה
הערה: הסילבוס ותכני המפגשים ניתנים לשינויים קטנים
מפגש מס' 5
דילוג לתוכן