מאני טיים
מבית אימפקט אסטרטגיות תקשורת

חדשנות ושלמות

עם טכנולוגיות המחר!

מסכי לד אסטרטגיים, שהופכים אירוע פסיבי
להתרחשות אינטראקטיבית סוחפת!

טכנולוגיות חדשניות, ליווי מלא, ואפשרויות רתימה עתידניות!

חשוב לכם - שהציבור לא ירדם?! איכפת לכם שאף אחד לא יחמיץ את התוכנית המושקעת?!

אל דאגה, המסכים שלנו -
לא ישאירו אף אחד מאחור!

אירועים

מסכי ענק לליווי אירועים, והופעות זמר

מצטרפים

לסדנה עוצמתית של ניהול ופיתוח משאבים.
ומתחברים לעולמות של תוכן:
פיתוח משאבים, ניהול קמפיינים, מצ'ינג, דינער, מעמדי תפילה או קמפיין הו"ק - היכרות אסטרטגית בשילוב התנסות והטמעה אישית.

ערבי התרמה

תוכנות רתימה ואפשרויות קצה עתידניות שמכפילות את אחוזי ההצלחה - פי עשר!

ניהול מסך

הקרנת סרטונים, וליווי האירוע בפריסטים מיוחדים, אנימציות ואפקטים שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח

ליווי מלא

אצלנו תקבלו שירות רב תחומי ממגוון מומחים בהתאם לאירוע ולמטרה המיוחדת שלכם.

מנהלים

בונים מערכת פיתוח משאבים בתוך העמותה, משתמשים בכלים שלמדתם, ויורים בכל התותחים כדי לנהל תהליכי גיוס כספים, ולהבטיח זרימה שוטפת של מזומנים לעמותה שלכם - לכל אורך השנה!

השותפים שלנו:

מספרים עלינו:

למר שרוצה תוצאות - ומהר!
ידענו שאין לנו סיכוי לעמוד בהוצאות שדורש קמפיים קלאסי.. אבל היה את הרגע שקלטנו שזה לא קמפיין 'אין ברירה' - זה פשוט הקמפיין הכי חכם שנתקלנו בו אי פעם! מומלץ למי שפשוט רוצה תוצאות - מהר!
נ. לייטנר
גבאי קהילה צעירה בצפון
הכפלתי את ההכנסות!
למרות ההבטחות , הייתי מסופק אם זה רלוונטי גם לעמותה שלי. הידע והליווי האמין שקיבלנו. הרגשנו שהדבר שהכי חשוב - זה שנצליח. ובאמת ב"ה זה מה שקרה!
איזיק גפנר
עמותת חסדי מרדכי
זה מסע מרתק
עדיין מסוחרר מההצלחה, כותב תחת הרושם של השבוע המטורף האחרון!... היו רגעים שלא נשמנו, אבל ב"ה הבאנו סכום חסר תקדים. בלי הוצאות כמעט!... תודה ותמשיכו לעשות חיל!
מתתיהו ד.
קהילה במרכז הארץ
מדהים, מרתק, ומכניס!
זה לא הקמפיין הראשון שלנו, אבל זאת בהחלט הפעם הראשונה שהבאנו כל כך הרבה כסף בכל כך מעט השקעה!...
והערך המוסף - זאת היתה הפעם הראשונה שגם נהנינו מהדרך...
חיים מ. ל.
מגייס לרשת כוללים

גם אתם יכולים להוביל קמפיין

של מיליונים!

קוד הניהול

המדריך הנדיר שיתן לכם טיפים יעילים
ממוקדים ואפקטיביים לגיוס נכון וחכם.

אל תחכה!

אתה חייב את העוצמה של 'מאני טיים'
שריין לעצמך פגישה עם המומחים שלנו:

קצת ממה ששאלו אותנו:

מלבד אסטרטגיות הרתימה הקלאסיות. מוצר הדגל של מאני טיים יוצא מנקודת הנחה שדינר טוב הוא לאו דווקא דינר יקר. 
דינר או קמפיין התרמה טוב – הוא כזה שהמסרים שלו מדויקים וקולעים למטרה, מותאמים לקהל היעד, ומביאים את התוצאה!

זהו מיתוס ידוע, וזאת הסיבה שהרבה גבאים חוששים לצאת לקמפיין בגלל ההוצאות הרבות של הדינר. וזה פשוט החמצה.

כל כך כואב גם להגיע לדינא ולראות כמה כסף נשפך בחוצות ללא מטרה ותכלית.

כאשר מתנהלים נכון, במקצועיות ודיוק. אפשר לחסוך המון! וכאשר אנו מדברים על המון אנו מתכוונים לעשרות אלפי שקלים בהוצאות מיותרות!

אסטרטגיה מדויקת, ויכולת ביצוע כמעט בלתי מוגבלת. 

כך אנחנו מצליחים לזקק את מסרי הקמפיין בצורה מרתקת וסוחפת, ולייצר את הדינמיקה והאנרגיות הרותחות באמצעות מסך לד ענק בכניסה לבית המדרש, מה שמייתר את הצורך בהוצאות העתק על אירוע פאר ובזבוזים דומים. 
המסך נדלק – המבערים שואגים והכסף זורם!

ראש גדול, ונכונות ללמוד ולהכיר לעומק את זרמי העומק שבקמפיין גיוס הכספים.

כך תוכלו – ביחד עם  הליווי הצמוד של מומחי מאני טיים, לייצר את הטמפרטורה הרצויה ולהפוך את הקמפיין שלכם לסיפור הצלחה!

"מצ'ינג וצ'רידי, זה אותו דבר?"...

פורום מנהלי העמותות - להתייעץ עם האנשים שעושים!

עומד לפני קמפיין? רוצה לברר משהו בעולם גיוס הכספים?
לא צריך לשלם כדי לדעת.
מאני טיים בשיתוף אימפקט מכפילים את כוחם של מנהלי העמותות באמצעות הפורום למנהלי עמותות וקהילות. ייעוץ מומחים, שתפי"ם וסיוע איש לרעהו.

אלה המומחים שלנו:

וזה הפורום. כאן קורים הדברים הגדולים:

הצטרף למאות קהילות
מנהלי מוסדות ומגייסי כספים

שכבר למדו לגייס חכם

שנהיה לראש?!

מוצא את עצמך תמיד בחודש תשרי - עם חור בכיס? כולם בקמפיין 'כופר נפש' - ואתה מתוסכל מהחמצה?!

קבלו את זום הניהול -לשנה דבש!

סדנת זום מיוחדת לחברי פורום מנהלי עמותות!

שריין לעצמך מקום!

הבטח את מקומך עכשיו, ותקבל במייל את כל הפרטים

קורס אסטרטגיה ותקשורת:
להעיז. להוביל. לנצח!

גלול למטה לצפייה בפרטי הקורס

מפגש מס' 1
מפגש 1: אסטרטגיה - מבוא והתמקדות במהות ותועלת

* הצגה של המונח "אסטרטגיה" והקשר לעסקים
* חשיבה על התועלת הארגונית והאישית של אסטרטגיה
מפגש מס' 1
מפגש מס' 2
מפגש 2: חשיבה אסטרטגית מתקדמת
* לחשוב ללא מגבלות - שחרור הדמיון והיצירתיות
* הבחנה בין אסטרטגיה לטקטיקה והשלטון בהן
* חשיבת מאקרו ומיקרו
* חשיבה מאקרו - תכנון אסטרטגי לטווח ארוך
* חשיבת מיקרו - ניהול פרטי והטמעת אסטרטגיה בפעולה יומיומית
*בניית תכנית סדורה בהתאם למשנה פרועה
*התמודדות עם מגבלות ומעקמות במסגרת התכנון האסטרטגי
מפגש מס' 2
מפגש מס' 3
מפגש 3: אסטרטגיה בפעולה - הקשר למוצר וליצירתיות
* בניית מוצר בהתאם לאסטרטגיה
* יצירת מוצר מחדש ויצירת מוצר חדירה
* יישום ואבחון - הדרך להצלחה בתכנון אסטרטגי
* יצירת מעקב מדיד למוצר או רעיון
* הבנת החשיבות של מדדי יוהרה ואמת
* אסטרטגיות לכוונה לתוצאה ואפשרויות תיקון במקרים של כישלון
* אלסטיות - התאמה תוך כדי תנועה
* האם הלקוחות יודעים מה הם רוצים?
* פרקטיקה ותרגול בחשיבה אסטרטגית
מפגש מס' 3
מפגש מס' 4
מפגש 4: חדירה למיינסטרים ויצירת דעת קהל

* יצירת דעת קהל - איך להבין את הצרכים והרצונים של הלקוח.
* שימוש במידע ובמחקר כדי לשדרג את הכישורים האסטרטגיים
* הפקת ערך - יצירת מוצר או שירות שמספקים ערך מוסף
* שיטות להפצת הערך והצטרפות לקהל רחב
מפגש מס' 4
מפגש מס' 5
מפגש 5: אתגרים וסיום - התמודדות עם מציאת עוצמה בשלבים
סיום הקורס וסיכום
* התמודדות עם אתגרים
* צבירת עוצמה בשלבים
* הפקת מדדים למעקב אחרי הצלחת האסטרטגיה
הערה: הסילבוס ותכני המפגשים ניתנים לשינויים קטנים
מפגש מס' 5
דילוג לתוכן