מלבד אסטרטגיות הרתימה הקלאסיות. מוצר הדגל של מאני טיים יוצא מנקודת הנחה שדינר טוב הוא לאו דווקא דינר יקר.
דינר או קמפיין התרמה טוב – הוא כזה שהמסרים שלו מדויקים וקולעים למטרה, מותאמים לקהל היעד, ומביאים את התוצאה!
זהו מיתוס ידוע, וזאת הסיבה שהרבה גבאים חוששים לצאת לקמפיין בגלל ההוצאות הרבות של הדינר. וזה פשוט החמצה.
כל כך כואב גם להגיע לדינא ולראות כמה כסף נשפך בחוצות ללא מטרה ותכלית.
כאשר מתנהלים נכון, במקצועיות ודיוק. אפשר לחסוך המון! וכאשר אנו מדברים על המון אנו מתכוונים לעשרות אלפי שקלים בהוצאות מיותרות!
אסטרטגיה מדויקת, ויכולת ביצוע כמעט בלתי מוגבלת.
כך אנחנו מצליחים לזקק את מסרי הקמפיין בצורה מרתקת וסוחפת, ולייצר את הדינמיקה והאנרגיות הרותחות באמצעות מסך לד ענק בכניסה לבית המדרש, מה שמייתר את הצורך בהוצאות העתק על אירוע פאר ובזבוזים דומים.
המסך נדלק – המבערים שואגים והכסף זורם!
ראש גדול, ונכונות ללמוד ולהכיר לעומק את זרמי העומק שבקמפיין גיוס הכספים.
כך תוכלו – ביחד עם הליווי הצמוד של מומחי מאני טיים, לייצר את הטמפרטורה הרצויה ולהפוך את הקמפיין שלכם לסיפור הצלחה!